Spread the love

מחפש השראה למאמצי השיווק שלך במדיה החברתית בשנת 2023?

במהלך השבועות הראשונים של השנה, אנו מפרסמים סדרה של טיפים והערות כיצד למקסם את המאמצים המקוונים שלך, כולל עצות לגבי כלים חדשים כמו ChatGPT ו-DALL-E, וכיצד האפליקציות המתפתחות הללו יכולות לסייע בתכנון התוכן שלך תהליך.

כבר כיסינו את האלמנטים הבאים:

הגדרת משימת המותג והתוכן שלך
חקר מילות מפתח ושאילתות בשוק היעד שלך
ניתוח המתחרים שלך והגישות שלהם
גלה היכן להגיע לקהל שלך
טיפים לפרסום בפייסבוק
טיפים לפרסום בטוויטר
אז, כששתי הפלטפורמות הגדולות הראשונות לא נרתעו, אנחנו עוברים לאפליקציה הגדולה הבאה – אינסטגרם.

שעבר משהו כמו משבר זהות – הנה כמה טיפים מרכזיים שיעזרו לך למקסם את הנוכחות שלך באינסטגרם בשנת 2023.

חזון מתפתח

כאמור, אינסטגרם עברה מיני-מטמורפוזה בזמן האחרון, מכיוון שהיא פועלת כדי להתעדכן בטרנדים האחרונים, ולהישאר אפליקציית מפתח עבור קהלים צעירים יותר.

לוגו socialmediatoday
היה המשווק הדיגיטלי החכם ביותר בחדר
קבלו את הניוזלטר בחינם
סמל SocialMediaToday
מה שבעצם אומר להתעדכן ב-TikTok, שראתה את IG מוסיפה יותר פוסטים אקראיים לעדכון הראשי שלך, מתמקדת יותר בקטעי וידאו קצרים ב-Explore, ונשענת על התנהגויות מעורבות חדשות יותר, כמו אנשים שמשתפים פוסטים ב-DMs ו-Stories, במקום זאת. של לפיד הראשי.

עם זאת בחשבון, אינסטגרם תיארה לאחרונה את שלושת תחומי המיקוד העיקריים שלה לשנת 2023.

אלה הם:

לתת השראה לאנשים להיות יצירתיים
עזרו לאנשים לגלות דברים שהם אוהבים
ניצוץ קשרים בין אנשים
מנקודת מבט שיווקית, שיקול מרכזי כאן הוא גילוי משופר, בהצגת לאנשים יותר תוכן מאנשים ודפים שהם לא עוקבים אחריהם.

זה, כאמור, הפך לשינוי מרכזי בגישה עבור IG.

עד לאחרונה, Meta הצליחה לשלוט בנוף המדיה החברתית בזכות הגרף החברתי שלה – כלומר כל מי שאתה מכיר נמצא בפייסבוק וב-IG. בגלל קנה המידה של האפליקציות שלה, ל- Meta יש יתרון חיבורי גדול, והיא הצליחה להשתמש בזה כדי לשכפל תכונות מאפליקציות אחרות, למשל, כדי להשאיר אנשים בפלטפורמות שלה במקום זאת.

אבל TikTok שינתה את הפרדיגמה סביב המדיה החברתית, והתמקדה פחות בהיבט ה'חברתי' ויותר בבידור. היתרון מהבחינה הזו הוא ש-TikTok מסוגלת להשיג את התוכן שהוא מציג בעדכוני משתמשים ממאגר רחב הרבה יותר של פוסטים שהועלו, לא רק מהמשתמשים והדפים שאתה מחובר אליהם. ומכיוון שהאלגוריתם שלו כל כך טוב בלהראות לך יותר ממה שאתה אוהב, הוא שומר על המשתמשים נעולים על עדכון זורם קבוע של בידור – בין אם אתה מגיב, אוהב, משתף או לא.

אז עכשיו, כל אפליקציה אחרת משחקת תופסת, ואינסטגרם עושה ללא ספק את הדחיפה הגדולה ביותר, מכיוון שהיא מבקשת למנוע ממשתמשים לעבור ל-TikTok במקום זאת.

מנקודת מבט של מותג, זה יכול לתת לך יותר הזדמנות להציג את התוכן שלך בפני יותר אנשים שאינם עוקבים אחר דף המותג שלך – כל עוד אתה יוצר תוכן מרתק.

בניית נוכחות של מותג

מרכיב המפתח הראשון שיש לקחת בחשבון בבניית נוכחות ב-IG הוא עקביות, ויצירת נוכחות מזוהה וניתנת לקשר עם כל פוסט.

בנושא זה, אינסטגרם מציעה את שלושת הערות המדריך הבאות:

עצות לפרסום מטא אינסטגרם
הערת הפרסום הספציפית ביותר כאן היא לפתח סגנון שיישאר עקבי לאורך כל הפוסטים שלך, בהתבסס על צבעים בשימוש, הגדרות, מדבקות, אימוג'י וכו'.

קבע את מה שאתה רוצה שיהיה מראה המותג שלך באינסטגרם, מה שיעזור לך לבנות נוכחות מותג ייחודית ומוחלטת יותר באפליקציה.

תמשיך עם הסיפור. הירשם לניוזלטר היומי בחינם של מדיה חברתית היום

אימייל:
כתובת אימייל לעבודה
הירשם
מבחינת צילומי מוצר, כדאי לחפש יחדיו מיני סטודיו, בו תוכלו לצלם תמונות על רקע מוצק עם תאורה ובמה נכונה. זה לא חייב להיות הגדרה יקרה בהכרח – בדוק את הטיפים האלה מ-Canva.

סרטון קצר

מיקוד גדול נוסף הוא וידאו קצר דרך Reels, וזה בהחלט יכול להיות המפתח למקסום ביצועי ה-IG שלך. אם אתה יכול להמציא תוכן מעולים של Reels, הסיכויים שלך להשיג יותר טווח הגעה ב-IG עולים באופן אקספוננציאלי – ובאמת, זה צריך להיות שיקול מרכזי אם אתה מחפש דרכים להגביר את הביצועים שלך באינסטגרם השנה.

אז איך מגיעים לרעיונות מעולים של Reels?

ובכן, באמת, אתה כנראה צריך להסתכל על TikTok.

באמצעות חלון הראווה 'מודעות מובילות' של TikTok, המאפשר לך לחפש את המודעות בעלות הביצועים הטובים ביותר באפליקציה, לפי נושא או אנכי, תוכל לקבל כמה הערות חשובות של השראה, בהתבסס על האופן שבו מותגים אחרים בנישה שלך רואים הצלחה.

טיפים לפרסום באינסטגרם
באינסטגרם באופן ספציפי, אתה יכול גם להשתמש בפונקציונליות החיפוש של IG כדי לחשוף את הפוסטים המניבים את הביצועים הטובים ביותר לפי נושא, וזו דרך נוספת לחקור רעיונות תוכן.

דוגמה לחיפוש באינסטגרם
אתה יכול לראות, באמצעות סרגל החיפוש הצדדי החדש של IG באינטרנט, כיצד התוצאות הקשורות המובילות הן

מוצג ברגע שאתה מזין שאילתה, שיכול לעזור להנחות את תהליך המחקר שלך. סרוק דרך הרישומים עבור סלילים רלוונטיים, ותוכל לקבל מושג טוב יותר על רעיונות אקטואליים עבור התוכן שלך. כשאתה מחפש בנייד, אתה יכול גם לסרוק את כל הסלילים המובילים הקשורים לנושא על ידי הקשה על אחד מקטעי ה-Reels המודגשים בתוצאות החיפוש, ולאחר מכן גלילה משם.

במונחים של הערות יצירה ספציפיות, אינסטגרם אומרת שעסקים צריכים להדגיש את המותג שלהם בשניות הראשונות של קטעי ה-Reels שלהם.

כמו כן, שים לב ל'אזורים הבטוחים' בעת ההקלטה – כלומר שבהם הסרטון שלך לא יופרע על ידי רכיבי ממשק משתמש.

מדריך אינסטגרם סלילים לעסקים
שימו לב גם שסרטונים באורך של עד 60 שניות יופעלו כעת במלואם ב-IG Stories ולא יחולקו למקטעים של 15 שניות.

לבסוף, אם אתה ממש תקוע לרעיונות, אתה יכול להשתמש ב-Reels אחרים כתבניות, שיכולות לספק הדרכה נוספת בתהליך היצירה שלך, בהתבסס על פורמטים פופולריים של Reels. ל- Meta יש גם כלי שיכול להמיר תמונות סטילס לנכסי וידאו, כך שאתה אפילו לא צריך וידאו כדי להתחיל, אם אתה מוצא את זה מאתגר.

תראה, יצירת תוכן מושך בצורת קצר היא לא קלה, מכיוון שהכל קשור לגורם הבידורי ולחבר אנשים לתוכן שלך. אם תיכשל בזה, הם יגללו, ולהיות טוב ביצירת סלילים באופן עקבי אינו הישג של מה בכך. אבל יש אפשרויות וכלים זמינים כדי לעזור, שיכולים לעזור לשפר את התהליך שלך.

כתוביות

מבחינת כתוביות, אינסטגרם מציעה את הטיפים הבאים לכיתוב:

להוביל עם המידע החשוב ביותר
השתמש בנימה עקבית ואישית
הקפד להעתיק קצר ולעניין
עודד פעולה עם טקסט פשוט וישיר.
אז, בעצם תמציתית, לעניין, ומעודדת פעולה (עבור פוסטים של מותג), כלומר הכללת CTA בסוף, הזמנת משתמשים לעשות את הצעד הבא. הכיתובים שלך לא חייבים להיות סיפורים אפיים – אורך הכיתוב של אינסטגרם עשוי להיות 2,200 תווים, אבל זה לא אומר שאתה צריך להשתמש בהם.

נסו להיות יצירתיים ותמציתיים, ולהניע את המשתמשים לפעולות שאתם רוצים שהם יבצעו – כלומר לצפות בתוכן שלכם ולנקוט בפעולה על סמך הוויזואליה שלכם.

Hashtags

התגים חשובים גם הם, ותוכלו גם לחפש באופן ספציפי יותר תגים קשורים באפליקציה לנייד, כדי לסייע בתהליך הגילוי שלכם.

דוגמה לחיפוש באינסטגרם
ייתכן שההתגים לא יהיו קריטיים כמו פעם באפליקציה, במיוחד מכיוון שאינסטגרם ממשיכה לשפר את ההמלצות המבוססות על בינה מלאכותית שלה, בהתבסס על מה שאתה צופה בו ועוסק בו. אבל הם עדיין ממלאים תפקיד משמעותי בגילוי, ובהדגשת תוכן רלוונטי למשתמשים.

אבל אתה צריך לחקור אותם – כל כך הרבה פעמים ראיתי מותגים המשתמשים בהאשטאגים שבאופן כללי אין להם קשר לעסק שלהם.