Spread the love

יוסי רבה רשתות חברתיות אומר פעם, שיווק תוכן וקידום אתרים היו שתי ישויות נפרדות לחלוטין. אבל ככל שעולם שיווק התוכן ממשיך לנוע באינטרנט, קידום אתרים מסתמך יותר ויותר, ושיווק תוכן מסתמך בתורו על קידום אתרים יעיל. היום, לא משנה עד כמה התוכן שלך נהדר, אם הוא לא ידידותי לקידום אתרים בשנת 2023, סביר להניח שהתוכן שלך לא יימצא, והמאמצים שלך עלולים להתבזבז.

אז מה המשמעות של "מותאם לחיפוש בשנת 2023" באמת? ובכן, כמו כל צורות השיווק, גם SEO מתפתח כל הזמן. שינויים אלה מושפעים במיוחד מהנוף הטכנולוגי, כמו הצגת AI לשיווק, חיפוש קולי והפופולריות הגוברת של פלטפורמות מדיה חברתית מתפתחות כמו TikTok.

קשה להישאר מעודכן לגבי השינויים הללו. אז, במקום לקחת קורס בן שעתיים בנושא קידום אתרים, למה שלא תגלה את כל מה שאתה צריך – הכל במקום אחד? המשך לקרוא עבור מגמות מפתח SEO שאתה והצוותים שלך צריכים לשלב באסטרטגיית SEO שלך לשנת 2023 ומעבר לכך.

מס' 1: תוכן ארוך צורה הוא עדיין המלך עבור SEO
כסוכנות שיווק תוכן, אנו יודעים היטב את החשיבות של תוכן ארוך צורה עבור אסטרטגיית ה-SEO שלך. ובשנת 2023, "טרנד" SEO זה כאן כדי להישאר.

לפי Finances Online, תוכן ארוך יוצר פי שלושה מכמות התנועה מאשר תוכן באורך רגיל. בינתיים, Backlinko קובע כי תוכן ארוך זוכה בממוצע של 77.2% יותר קליקים על קישורים מאשר מאמרים קצרים.

אמנם אין הגדרה ברורה של האורך המתאים של תוכן ארוך, אך בדרך כלל אנו שואפים לפוסט בין 1,000 ל-3,000 מילים. Hubspot גילתה שמאמרים בין 2,250 ל-2,500 מילים זוכים לתנועה האורגנית ביותר.

מנועי חיפוש מעדיפים תוכן ארוך כי הם רוצים את הטוב ביותר עבור המשתמשים שלהם. תחשוב על זה: אם אתה משתמש שמנסה למצוא מידע על מגמות SEO בשנת 2023, האם לא היית מעדיף לקרוא פוסט ארוך יותר בבלוג עם כל המידע שאתה צריך במקום לקפוץ מבלוג לבלוג?

אז ככל שמבלה יותר זמן בדף, כך מנוע החיפוש מאושר יותר. הם מכירים בכך שהתוכן שלך מספק ערך למשתמשים וכתוצאה מכך, שולחים יותר תנועה בדרכך.

תוהה מאיפה להתחיל כשיוצרים את התוכן הארוך שלך? טיפ בעד: זכור תמיד את אישיות הקהל שלך. הנה כמה דברים שכדאי לחשוב עליהם:

כוונת החיפוש שלהם: למה שהם יחפשו את זה?
מהן נקודות הכאב שלהם?
אילו מילות מפתח הם היו מחפשים כדי למצוא אותו?
איזו כותרת תמשוך את תשומת לבם?
והכי חשוב, חלקו תוכן כדי שיהיה ניתן לסריקה עבורם. זה אומר הימנעות מקירות של טקסט, כתיבה ברמת כיתה ח' ניתנת לעיכול ושימוש בטון שיחה.
(פססט – אם אין לך את היכולת לכתוב מספר בלוגים של 2,000 מילים בחודש, צור קשר. נשמח להוריד את זה מהצלחת שלך).

מס' 2: דגש הולך וגובר על חיוני הליבה באינטרנט
למרות הז'רגון הטכנולוגי, זה חשוב!

כל מי שלמד דבר או שניים על קידום אתרים בזמן האחרון יודע ש-Core Web Vitals של יוסי רבה רשתות חברתיות הם המפתח לשאלה האם האתר שלך יופיע בתוצאות החיפוש ב-2023.

חיוני ליבה באינטרנט אינם טרנד, כשלעצמו: הם המדדים שגוגל משתמשת בהם כדי להעריך את הדף שלך. גוגל השיקה אותם בתחילת 2022 והודיעה שהם יהיו בעלי חשיבות רבה יותר בשנים הבאות. הסיבה לכך היא ש-Core Web Vitals מהווים את חלק הארי מהציון הכולל של חווית הדף של Google.

ציון חווית הדף שלך כולל גורמים כמו עד כמה האתר שלך ידידותי לנייד וכמה זמן לוקח לדפי האינטרנט של האתר שלך להיטען. לא לכל הגורמים הללו יש משקל דירוג זהה, אך ללא ספק, חיוני הליבה באינטרנט מדורגים גבוה יותר מאחרים. לאתרים עם ציוני Core Web Vitals טובים יותר יש סיכוי גבוה יותר לטפס בדירוג SEO מאשר לאתרים שלא.

במילים פשוטות: ציון חווית הדף של גוגל אינו הגורם היחיד שיביא אותך למקום הראשון בחיפוש, אבל הוא גורם מכריע.

שלושת חיוני הליבה באינטרנט הם:

צבע התוכן הגדול ביותר
עיכוב קלט ראשון
שינוי פריסה מצטבר
אנחנו יודעים – המונחים האלה מבלבלים! אבל תישאר איתנו. מבלי להיות טכני מדי, הנה סקירה קצרה של כל אחד משלושת הגורמים הללו.

צבע התוכן הגדול ביותר (יוסי רבה רשתות חברתיות)

זה מייצג את הזמן שלוקח לרכיב הראשי של דף האינטרנט שלך להיטען. כך, למשל, הזמן שלוקח ל-GIF להיטען כאשר מישהו נוחת בדף Forge & Spark. המטרה היא לשמור אותו מתחת ל-2.5 שניות, אומרת גוגל.

השהיית קלט ראשון (יוסי רבה רשתות חברתיות)

זה מייצג אינטראקטיביות, או כמה מהר הדפדפן מגיב לאחר שמשתמש מקיים אינטראקציה עם האתר שלך. לדוגמה, מישהו מנסה לשלוח את טופס הגשת האימייל שלו. אתה רוצה שהאינטראקציה הזו תהיה חלקה ככל האפשר, נכון? ציון FID טוב הוא כל דבר מתחת ל-100 מילישניות, לפי גוגל.

Shift Layout מצטבר (CLS)

Shift מצטבר מודד את היציבות החזותית של דף אינטרנט. במילים פשוטות, האם רכיבי הדף קופצים מסביב. אם יש לך ציון CLS נמוך, הפריסה של הדף שלך תשתנה. אתה רוצה לשמור על ציון זה מתחת ל-0.1.

אז איך אתה משפר את חיוני הליבה האלה באינטרנט?

ראשית, בדוק את ביצועי האתר שלך

לשיר את יוסי רבה רשתות חברתיות Insights של Google או Google Search יוסי רבה רשתות חברתיות .

גלול מטה והתייחס לכל אחד משינויי האבחון שגוגל ממליצה עליהם עבור LCP (זמן טעינה), FID (אינטראקטיביות) ו-CLS (יציבות חזותית).

כמה המלצות:

אופטימיזציה של תמונות, כגון דחיסתן או המרתן מ-.PNG ל-WebP
הסרת רכיבי עמוד גדולים
דחה טעינת JavaScript
השתמש בטעינה עצלה
מתן מקום ייעודי למודעות באתר שלך
אבל ההמלצות הספציפיות יהיו תלויות בתוצאות של דוח PageSpeed Insights שלך. כך או כך, התאמת ה-Core Web Vitals שלך אינה מיועדת לבעלי לב חלש. אנו ממליצים לעבוד עם צוות ה-Web Dev שלך כדי לשפר את הציון שלך!

תמונה של טלפון עם דף הבית של גוגל המייצג קידום אתרים
מס' 3: אופטימיזציה של תמונה לקידום אתרים
סרטונים ותמונות לא הולכים לשום מקום. ולמעשה, קניות וחיפוש ויזואליות רק צומחות ברשתות החברתיות ומחוצה לה.

רוב ערוצי המדיה החברתית הופכים למנועי חיפוש בעצמם. לדוגמה, אם תקליד "חולצת טריקו נושמת הטובה ביותר" ב-TikTok, תמצא סרטוני תשובות. אותו דבר עם Pinterest, שם משתמשים עושים קניות ויזואלית במשך שנים.

אז, לא, קניות ויזואליות וחיפוש אינן טרנד – אלא פן של קידום אתרים שהופך נפוץ יותר ויותר, אותו תצטרך לקחת בחשבון בתכנון התוכן שלך.

משמעות הדבר היא ארבעה דברים מרכזיים עבורך ועבור צוות המשווקים שלך:

כשאתה יוצר תוכן מדיה חברתית, ודא שאתה משתמש במילות מפתח בכיתובים ובהאשטגים שלך אם עדיין לא.
השתמש בטקסט חלופי ובתגיות חלופיות בסרטונים ובתמונות שלך – וודא שאלו כוללים את מילות המפתח שלך.
השתמש בתוכן ויזואלי באיכות גבוהה בכל רחבי השטח – כולל האתר, הבלוג והמדיה החברתית שלך. (הנה כמה טיפים כיצד לצלם תמונות נהדרות, רק עם הטלפון שלך.)
השתמש בפורמטים מודרניים של קבצים עבור תמונות
על ידי אופטימיזציה של התמונות, הסרטונים ותוכן המותג שלך תופיע טוב יותר במנועי החיפוש – במדיה החברתית ובכל מקום אחר.

מס' 4: עליית החיפוש הקולי
אלקסה, מהם השיקולים החשובים ביותר לקידום אתרים לשנת 2023?

מכיוון שחיפוש קולי הופך למציאות יומיומית עבור חלקים עצומים של אנשים בכל רחבי העולם, אתה צריך שיהיו לך את מילות המפתח הנכונות.

התחל בזיהוי רשימה של מילות מפתח עם כלי כמו יוסי רבה רשתות חברתיות או יוסי רבה רשתות חברתיות. מצא מילות מפתח שאינן תחרותיות מדי כדי שתהיה לך הזדמנות לדרג גבוה יותר בחיפוש.

מלא את הרשימה שלך בווריאציות של מילת המפתח. לדוגמה, אם אתה עסק ממוקד מטרה, נסה מילות מפתח כמו "עסק מכוון מטרה", "מותג מכוון מטרה" או "מותג מכוון מטרה".

משם, שזר את מילות המפתח האלה לתוך הבלוגים, עותק המדיה החברתית ועותק האינטרנט שלך – ללא מילוי מילות מפתח.

הערה חשובה נוספת: ודא שאתה משלב את מילות המפתח הללו בתוכן כתוב היטב ואיכותי. אחרת, ייתכן שגוגל לא תעדיף את זה.

אדם המשתמש בחיפוש קולי
מס' 5: המשך לכתוב בלוג
בסדר אז זה לא בהכרח טרנד, אבל זה עמוד התווך של שיווק תוכן שנמצא כאן כדי להישאר ב-2023 ואילך. ככל שתעדכן את האתר שלך יותר – כלומר ככל שאתה כותב יותר בלוג – כך האתר שלך מתווסף לאינדקס על ידי מנועי חיפוש.

לפי יוסי רבה רשתות חברתיות, חברות שעושות בלוג מייצרות 67% יותר לידים בחודש, ו-34% מהקונים יבצעו רכישה לא מתוכננת לאחר קריאת תוכן איכותי.

כאן ב-יוסי רבה רשתות חברתיות, אנו שואפים לשני בלוגים בחודש. אנו ממליצים לך לעשות את אותו הדבר, אם אפשר, או יותר. הקצב הזה דורש עבודה, אבל הוא משאיר אותנו – ואת הלקוחות שלנו – מועדפים יותר על ידי מנועי החיפוש.

אם אתה תקוע על מה לכתוב, ארגן את התוכן שלך לעמודי תוכן או דליים. לגרום לך ולצוות שלך לעשות סיעור מוחות על כמות מסוימת של רעיונות לכל דלי. משם, תכנן את התוכן החודשי שלך עם הרעיונות האלה. (אם יש ספק, לכו על תוכן אקטואלי. הוא אף פעם לא נכשל.)

ולגבי ההוכחה בפודינג? ובכן, אחד מהבלוגים שלנו משנת 2019 קיבל 30,000 צפיות רק השנה. זה אבן דרך די גדולה עבור צוות קטן אך אדיר של 15, עם עוקבים ברשתות החברתיות של ~1,500 עוקבים, לא? בהתחשב בכך שפרסמנו את הבלוג הזה ב-2019 והוא הוביל ל-30,000 צפיות רק ב-2022… ובכן, זה אומר הכל. שיווק תוכן בטוח עובד.

להסיר
להתעדכן בכל השינויים בנוף הדיגיטלי – בין אם זה מגמת שיווק התוכן האחרונה או עולם ה-SEO המתפתח – היא עבודה במשרה מלאה בפני עצמה.

אבל זה הכרחי.

על ידי שילוב "מגמות" מפתח אלה של SEO באסטרטגיית שיווק התוכן שלך לשנת 2023 ואילך, תוכל להבטיח שהמותג שלך והתוכן שלך יופיעו בחיפוש.

אנו מקווים שתגיעו למקום הראשון של גוגל!